fbpx

MERKSTERK-scan.

De APK voor jouw merk

Met een sterk merk kun je de wereld aan. Hoe zorg je dat jullie merk sterk wordt en blijft? De Merksterk-scan geeft jou direct inzicht: waar doen jullie het goed? Wat kan beter? Zeker in deze corona-tijd, waarin medewerkers en klanten meer op afstand zijn, is het belangrijker dan ooit om te weten of jullie mensen weten te raken en te bereiken. De scan checkt in hoeverre jullie merk binnen en buiten leeft en geeft direct inzicht in waar het goed gaat én waar het beter kan. Bruikbare input voor marketing- en communicatiemanagers die hun prioriteiten scherp willen stellen of bezig zijn met plannen voor de toekomst.

Benieuwd wat een MERKSTERK-scan voor jouw merk kan betekenen? Bel ons gerust, we vertellen je graag meer.

Direct aanvragen Bel ons

Voorbeeld: non-profit | 750 medewerkers

Puntenschaal: Hoeveel wordt in deze doelstellingen geïnvesteerd in jouw organisatie? 1 = nauwelijks t/m 5 = optimaal.

Iedereen was trots op dit merk! De medewerkers konden goed verwoorden hoe zij bijdragen aan de missie. En het lukte om dat positief, creatief en met verschillende medewerkers te vertalen in alle middelen en platforms. Maar het welkom heten van nieuwe medewerkers was een ondergeschoven kindje. Daarom begonnen we met het ontwikkelen van een passend onboardingsprogramma zodat ook de jongste medewerkers snel en vol trots mee konden draaien.

In vier stappen zicht op jullie prioriteiten

Intake

Samen met jou bereiden we de uitvoering van de Merksterk-scan voor. We luisteren waar volgens jou de prioriteiten liggen en definiëren de vraag die je beantwoord wilt hebben.

Deskresearch

Ongetwijfeld beschikken jullie over relevanta data, zoals uitkomsten van klantsessies, resultaten van het laatste MTO of inzichten uit reputatieonderzoek. Het analyseren van deze gegevens vormt onze basis voor de uitvoering van de scan.

Kwalitatief onderzoek

De daadwerkelijke scan voeren we uit middels zes telefonische interviews met stakeholders. Dit zijn zowel medewerkers als externen. Aan de hand van een vooraf met jou afgestemde topic-lijst luisteren we naar hoe jullie merk nu bij hen leeft.

Rapportage en aanbevelingen

Met de resultaten van de MERKSTERK-scan weet je waar je staat en welke stappen je kunt nemen om het optimale uit je merk te halen.

Vraag hier jouw MERKSTERK-scan aan

Het laten uitvoeren van de MERKSTERK-scan vergt een eenmalige investering van € 1.600 (vast bedrag) en levert je deze waardevolle inzichten op;

  • Ontdek de prioriteiten ter versterking van jullie merk
  • Realiseer een effectievere besteding van het interne marketingbudget
  • Geef meerwaarde, duiding en context aan beschikbare gegevens en inzichten

Meer weten over wat een MERKSTERK-scan voor jouw merk kan betekenen? Bel of mail voor een afspraak, we horen graag van je!