fbpx

Ook je merk van binnenuit veranderen?

Download hier onze whitepaper MERKSTERK en ontdek:
  • het DEVV3H-model voor bewezen effectieve internal branding;
  • handvatten hoe de meerwaarde van je organisatie structureel te verbeteren;
  • onze direct zelf toepasbare scan voor intern merkenthousiasme.

Merksterk

Van betrokkenheid naar bezieling.

Merkgeoriënteerd werken maakt ruimte voor bezieling. Betrokken medewerkers die aan het verhaal van jouw organisatie kunnen bijdragen, krijgen er zingeving voor terug. Als ze hun persoonlijke drijfveren kunnen koppelen aan de purpose why van jullie bedrijf slaat de ‘vonk’ over en gaan deze ‘aligned’ medewerkers de beloften die jullie doen aan je klanten ook echt waarmaken, of liever: overtreffen. En jawel: dán gaan jullie echt vliegen!
Betrokken medewerkers
*Bron: Global Employee Engagement Index (2018)

“Customers will never love a company until the employees love it first.”

- Simon Sinek

Merkmodel

Ontdek DEVV3H

De formule voor medewerkers die het merk ‘leven’.

Wat is er nodig om van betrokken medewerkers ‘aligned’ medewerkers te maken die het merk léven? Die het van binnenuit waar maken? Het DEVV3H-model van Buro Dirigo geeft inzicht en overzicht in de stappen op weg naar alignment.

Dialoog, Enthousiasme, Vertrouwen en Verantwoordelijkheid; daar staat DEVV voor. Ervaring leert dat dit de vier basis-voorwaarden zijn voor een succesvol internal brandingtraject. De 3 H’s zijn Hart, Hoofd en Handen. Drie opeenvolgende stappen waarin merkenthousiasme bij je medewerkers op natuurlijke wijze tot leven komt. Dit uit zich in het gewenste merkgevoel, merkdenken en merkgedrag.

Download hier onze whitepaper MERKSTERK en ontdek:
  • het DEVV3H-model voor bewezen effectieve internal branding;
  • handvatten hoe de meerwaarde van je organisatie structureel te verbeteren;
  • onze direct zelf toepasbare scan voor intern merkenthousiasme.

Wie zijn onze klanten

Meer weten over DEVV3H
en onze kijk op internal
branding?

Bel Alisa of stuur een mailtje. We horen graag van je!