BethaniëOp toekomsttour in de ouderenzorg.

De uitdaging:
‘Onze nieuwe strategie zo uitstippelen dat we er energie van krijgen’. Dat was de uitdaging van Stichting Bethanië in Ede, voor zorg en wonen voor ouderen. Buro Dirigo stapte met veel zin in de turbulente wereld van de steeds veranderende ouderenzorg.

Onze aanpak:
Met Bethanië gingen we op Toekomsttour. Als kleine wereldverbeteraars lieten we de cliëntenraad, ondernemingsraad, coördinatoren en managers dromen over hun ideale Bethanië in 2020. Tijdens energieke strategiesessies werden de thema’s uit de dromen belicht vanuit organisatie-, klant-, en concurrentieperspectief. We daagden uit tot het kiezen van doelen en ambities, terwijl onze ijkpersonen een oogje in het zeil hielden. Vanaf de start werden resultaten met medewerkers gedeeld via mindmapping.
We begeleidden het managementteam tot slot bij het formuleren van het nieuwe beleid volgens de OGSM methode. De meerjarenstrategie en het kwaliteitsplan 2018 staan nu beiden op 1 A4 – oké, bijna dan 🙂

Het resultaat:
Een passende, uitdagende nieuwe koers die iedereen van Bethanië aan een ander kan uitleggen. Dat geeft energie!


Positionering en merkbouw

Wil je graag positionering en merkbouw of heb je een vraag voor ons?

Alie Toonstra
+31 23 531 0000
alie@dirigo.nl Mail Alie Toonstra