Leger des Heils 50|50Mooie mensen, mooie producten. 

De uitdaging:
50|50 is een uniek concept van het Leger des Heils, waar deelnemers in leerwerkbedrijven groeien naar een duurzame plek in de samenleving. In een paar jaar tijd groeide 50|50 uit tot een landelijke speler, met 12 labels: van 50|50 Bike tot 50|50 Food. Hoe zorg je dan voor eenheid in je merk?

Onze aanpak:
Wij hielpen 50|50 een sterk samenhangend concept neer te zetten waarin ieder label zich herkent. Met een merkboek over de positionering, vormgeving, stijl en taalgebruik van 50|50 dat het motto ademt: ‘Mooie mensen maken mooie producten’.

Het resultaat:
Een praktisch en compleet naslagwerk voor iedereen die het merk wil leren kennen of ermee werkt!


Positionering en merkbouw

Wil je graag positionering en merkbouw of heb je een vraag voor ons?

Alisa Post
+31 62 496 1068
alisa@dirigo.nl Mail Alisa Post